Bild 94 – Rörhöna

Det blev två bilder idag igen, en rörhöna och änder som bråkar

Det här inlägget postades i 2017, Fåglar, Råcksta träsk. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bild 94 – Rörhöna

  1. Anna skriver:

    Att du är skicklig fotograf vet jag redan, Har du också en väldigt dyr kamera, med vilket menas som kostar över 5 000 för mig? Min egen kamera håller på att falla i bitar, samtidigt som min ekonomi inte är den bästa p g a sjukskrivning.

    Gilla

    • pializ skriver:

      Tack! Ja, min kamera som egentligen är sonens var iaf dyr när han köpte den men har hängt med några år. Objektivet är bra och det köpte jag för ett par år sen, dyrt som attan.

      Gilla

      • Anna skriver:

        Asch…visste det! 🙂 Men som sagt, jag ifrågasätter inte det minsta din konstnärliga och skickliga förmåga att fotografera. Jag bara tänker att så mycket tid som jag lägger ner på mina bilder kunde även jag få ett bättre resultat med en lite bättre kamera, även om den jag har är ”bra för sin prisklass”. Några objektiv är inte möjliga att lägga till när det gäller min.

        Gilla

  2. Anna skriver:

    Men alltså, blicken på anden i den nedre bilden…

    Gilla

Kommentera

