Fototriss del 203: Ögonblick

Blandade ögonblick från veckan som gått…

Sålde min första  canvasbild

Måns ögon som blickade mot mig men idag åkte han hem

God Jul önskar Vattenfall för sista gången, nästa år är det bostäder i huset

UtställningMåns vackra ögonGod Jul

Det här inlägget postades i Fototriss, Katter. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fototriss del 203: Ögonblick

  1. Annie skriver:

    Så roligt att göra så med fönstren! 😀

    Gilla

  2. Maria skriver:

    Härliga ögonblicksbilder!
    Vattenfallhuset gillade jag 🙂
    GOD JUL!

    Gilla

  3. Misswhatsit skriver:

    En fin triss! Bild nummer två blir min favorit:)
    God Jul!

    Gilla

  4. Hanna skriver:

    Spännande och häftiga bilder i din triss. Kul att du fått en bild såld, grattis! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!

    Gilla

  5. kajsalisasblogg skriver:

    Den sista bilden gav mig inspiration, jag har aldrig tänkt på den bildvinkeln på Vattenfalls gamla kontor. Vägen mot Kananbadet misstänker jag. Troligtvis kommer julhälsningen att försvinna, det skall tydligen bli bostäder där. En fin och annorlunda julbild i alla fall.

    Gilla

  6. Anita skriver:

    Grattis ! Måste vara underbart att få något man själv skapat sålt 🙂 Måns blick är bara för underbar, och Vattenfall gör ju ett snyggt avsked 😉 En genomgående fin triss av ögonblick.

    Gilla

  7. God Jul på huset ser nästan fuskditsatt ut!! SÅ coolt! Det gillar jag ….men det blir ändå sötkissen som blir min favorit…vem kan låta bli att smälta av den blicken!!!

    Ha en skön dan före doppare!!

    Gilla

  8. Axart skriver:

    Fint trissat! ha en god jul!
    AX

    Gilla

  9. Sabina skriver:

    sista bilden är riktigt underbar 🙂

    Gilla

  10. Jah Hollis skriver:

    Fina trissbilder, och grattis till försäljningen. God jul!

    Gilla

  11. Fin triss, katten är en favorit.

    Gilla

  12. Jessica Rambäck skriver:

    Kattens ögon är helt magiska…

    Gilla

Kommentera

