Fototriss del 175: Så här ser det ut där jag är

Kallt, blåsigt och lite sol mitt på dagen. Ingen riktig vår än, lite skir grönska kan anas men värmen låter vänta på sig. Djuren kom iaf på sina dagliga visiter.

Det här inlägget postades i Fåglar, Fototriss, Vilda djur. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Fototriss del 175: Så här ser det ut där jag är

  1. Axart skriver:

    Men vilken fin djurtriss, vilken tur och timing du har, med naturen och med kameran.

    God natt/AX

    Gilla

  2. MEN så ljuvlig korrebild!! De andra djuren är också härliga men jag älskar ekorrar och din bild är fantastisk! EN majskorre! ;O)))

    Ha en skön söndag i det härliga vårvädret!

    Gilla

  3. Vilka fantastiska besökare du har 🙂 Och så väl du fångat dem!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

    Gilla

    • Lisbet skriver:

      Nämen hallo – där gav du mig uppslag. Äter ekorren majs då ska jag sunnerligen införskaffa sådana- Är det färskt eller har den varit frusen. Oj blev så til mig nu – underbara bilder på djuren. Det är underbat att ha den runt knuten.
      ha en skön söndag

      Gilla

      • pializ skriver:

        Nu får de förkokta som jag köpt på Coop. I höstas fick de råa/färska och jag kokade några som jag sen frös in. De är inte så kräsna av sig, det funkar säkert med burkmajs också.
        Lycka till!

        Gilla

  4. Kerstin skriver:

    Vilken fin djurtriss du har som visar att våren är här. Jag tycker att det är svårt att få djuren på bild men du har lyckats helbra!
    Spännande header också. Bra fångat!

    Gilla

  5. mormor skriver:

    Nydelig triss.
    Ekorn, due og rådyr finnes i vår hage også.
    Takk for dine 🙂
    Ha en deilig søndag.

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/06/fototriss-176/

    Gilla

  6. Anita A skriver:

    Jättefint fångade djurbilder!

    Gilla

  7. Anki-itte skriver:

    Så fina bilder, Undrar vad duvan tänker?

    Gilla

  8. Bibbi skriver:

    Åh, så vackra bilder. Älskar ekorrar så den bilden blir min favorit.
    /Bibbi

    Gilla

  9. Desiree skriver:

    Vakre bilder av vakre dyr! Heldig du er som har de slik tett innpå.

    Gilla

  10. Jah Hollis skriver:

    Det ser ut att ha varit en fin dag. Fina bilder.

    Gilla

  11. Alltså de här fantastiska ekorrarna du ”har” är otroliga!! Så fina och häftiga m prickarna. Fina de övriga fotona också!!

    Gilla

  12. Pyssliga Sussie. skriver:

    Tre fina djur…i din triss.
    Väldigt bra ”fångat” på bild.

    Gilla

Kommentera

