Fototriss del 142: Gissa temat – 3:e veckan

Enkelt temaval, ja vet, men de är ju så vackra…

Fler trissar finns här

 

Ögonfröjd – hade jag tänkt mig som tema

Det här inlägget postades i Fototriss, Katter. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Fototriss del 142: Gissa temat – 3:e veckan

  1. Åh så fina Kattögon! Bra fångat! Dessutom gillar jag sådana orange nosar 🙂

    Gilla

    • texasmam skriver:

      De är allt lite speciella killarna med sina intensiva ögon, söta nosar och nospuffar. Lille Måns (i mitten) ser fortfarande ut som en kattunge fast han fyllt två men hans puffar kommer säkert också

      Gilla

  2. ormbunke skriver:

    Det blev ju många triss i dina fina katthuvuden. Ögon.Näsa,Mun och morrhår. Söta allihop. Ha en bra söndag. Idag hejar vi fram de svenska tjejerna till semifinal. Kram. Anita

    Gilla

  3. 4U2 skriver:

    Kattögon? Sista skulle kunna vara tigerunge! Fint.

    Gilla

  4. Jah Hollis skriver:

    Kattögon var min gissning. Väldigt fina trissbilder..

    Gilla

  5. imsy skriver:

    Bra fångade kattögon! De där blå översta tycker kag väldigt mycket om!

    Gilla

  6. Axart skriver:

    Kattöga tänkte jag:)

    Ha en bra kväll/AX

    Gilla

  7. Pialotta skriver:

    Riktiga sötnosar du fotograferat.. ärliga blå och gröna kattögon 🙂

    Gilla

  8. anki-itte skriver:

    Ögon, katter, fina nosar, härliga vänner….

    Gilla

  9. Mimmione skriver:

    Katt öga trodde jag mycket fina bilder

    Gilla

  10. Ping: Och rätt svar är… | Bildblickar

Kommentera

